سلام خدا جون

وقتی می خوام یه نامه برات بنویسم چقدر راحته می دونی چرا چون

 

 همش دنبال حرفهای مربوط نمی گردم . چون می دونم از اول تا آخر

 

حرفهام رو حفظی و لازم نیست هزار بار نامه ام رو از اول تا آخر

 

 بخونم که کلمه یا جمله ای ننوشته باشم که همه چی خراب بشه

 

خوب خراب بشه...

 

و مهم نیست که جوابت چی باشه چون من قبول دارم هر چی باشه

 

یه کمی غر می زنم ولی می دونم به غر زدنهامون عادت کردی...

 

از خودم دلگیرم با وصف اینکه اشتباه زیاد دارم باز اشتباه می کنم

 

خوب همه اش به خاطر اینه که می گم خوب باز هم امتحان می کنم

 

خوب باز هم میشه اعتماد کرد

 

می دونی همیشه اینو بهت می گم دوست دارم بیشتر از خودت

 

یه دوستی بهم می گفت هر چیو یا هر کیو می خوای از خدا بخواه نه از

 

 کس دیگه ای

 

دوست دارم همه عمرم که تمام سرمایه ام بدم فقط یه لحظه بهم بگی

 

حکمتت چیه..

.

با وصف اینکه خیلی وقتها دست رو هر چیزی که می زارم در گوشم

 

 می گی این نه!

 

این مال تو نیست منم می گم باشه چون پچ پچی که در گوشم میکنی

 

آرامم میکنه

 

ولی نمی گی چرا

 

و این سوال همیشه برام هست؟؟؟؟؟؟؟؟

 

ولی اصلا نا امید نیستم چون خدایی دارم و امیدی به اندازه همون خدا

 

با همه این اوصاف باز تو همون خدایی

 

 لای این شببو ها

 

 پای آن کاج بلند

 

اینجا توی تصورم

 

در قلبم

 

می بوسمت از طرف همه آدمها...

نظرات 2 + ارسال نظر
mahmood چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ق.ظ http://www.eiml.blogfa.com

salam
haletoon khoobe?
vaghean az in ke dasti dar neveshtan darid behetoon tabrik migam
az in ro kheyli kheyli doos daram nazare shoma ro dar khosoose akharin postam bedoonam
pas in lotfo dashte bashid va yek nazar be poste jadide man bedid
bazam migam , nazare shoma baraye man kheyli moheme
az tavajohetoon sepasgozaram

وبساز چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:14 ق.ظ http://www.2websaz.co.cc

سلام چهار حرف داره عشق سه حرف داره گل دو حرف داره اما تو حرف نداری

آن بهار که دستت به زنگ نمی رسید را به یاد بیاور و فراموش مکن زمانی میرسد که هر چه زنگ می زنی هیچ کس در خانه نیست تا در را به رویت باز کند این فاصله را زندگی کن


راز موفقیت را نمیدانم اما راز شکست در راضی نگه داشتن همگان است

وبساز ابزار وب نویسان جوان
جدیدترین کذهای موزیک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد